top of page

מדפי זכוכית

מדפי זכוכית מעוצבים: הכירו את הטרנד החדש של מעצבי פנים

מה הם מדפי זכוכית אקרילית?

היוקרה של זכוכית בהחלט מתכתבת עם זירת העיצוב החדשנית, אולם לא כולם מעוניינים להכניס לביתם את חומר הזכוכית הידוע כנפיץ. זה הזמן להכיר את חברתה הטובה של הזכוכית – זכוכית אקרילית הנקראת גם פרספקס, וידועה ביתרונותיה הרבים ובעיקר בבחירתם הנפוצה של מעצבי פנים ואדריכלים מובילים בעולם.

בבתי ספר רבים לעיצוב, אם זה עיצוב פנים או עיצוב מוצר, מחדירים לסטודנטים צעירים את השימוש בחומר פרספקס, ואף באופן קבוע נותנים לסטודנטים משימות לעצב כל דבר עם חומר פרספקס, החל ממדפים, מעקות, לוחות, שלטים, פריטים דקורטיביים ועוד. למעשה הסטודנטים לומדים היטב על מרכיבי החומר והאפשרויות הבלתי מוגבלות בעבודה על זכוכית  אקרילית, מה שהופך אותה לפופולרית מאוד  בזירת העיצוב.

אפשר להבין את הטרנד של מדפים מעוצבים העשויים מזכוכית אקרילית, הרי מדובר בחומר סופר גמיש שניתן לחתוך אותו בכל צורה באמצעות לייזר ולקבל חיתוך מושלם שאינו חד ביחס לזכוכית רגילה, ולכן ניתן לעצב מדפים דקורטיביים לדוגמה עם גימור מעוגל או כל גימור רצוי. השילוב של זכוכית אקרילית בפרויקטים אדריכליים מאפשר לא רק לייצר מדפים, אלא גם ריהוט דקורטיבי הנראה ממש כמו זכוכית, הן במרקם, בשקיפות ואפילו בחדירת האור שהיא גבוהה 92% ביחס לזכוכית רגילה שהיא 87%.

מה זה בכלל זכוכית אקרילית?

זכוכית אקרילית היא חומר העשוי מנפט מזוקק. מדובר על חומר הדומה מאוד בצורתו ושקיפותו לזכוכית רגילה אך הוא מציע מספר יתרונות גדולים ביחס לזכוכית:

זכוכית אקרילית שוקלת כמחצית מזכוכית רגילה, לכן היא אטרקטיבית מאוד לייצור מדפים מעוצבים שהם דמוי זכוכית, ומעניקים את אותו אפקט עיצובי של הזכוכית הרגילה.

זכוכית אקרילית פחות קשיחה ביחס לזכוכית רגילה, ולכן היא לא שבירה. תכונה זו מאפשרת לייצר ממנה מגוון רחב של מוצרים כמו מדפי זכוכית לתצוגה, מתקני תצוגה, מחיצות, מסגרות לתמונה, צינורות והרשימה עוד ארוכה.

טמפרטורת ההיתוך של זכוכית אקרילית נמוכה מאוד, פרמטר המאפשר עיבוד החומר במכונות פשוטות יחסית ואפילו בשיטת עשה זאת בעצמך באמצעות אקדח חום, מה שיכול לאפשר לכם לייצר מדפי אקריל זכוכית באופן עצמאי או על ידי הנדימן.

מכיוון שמדובר על חומר זכוכית, הוא שקוף מאוד ומאפשר לראות בבירור את הנמצא מאחורי הזכוכית. תלייה של מדפי זכוכית אקרילית על הקירות מאפשרת לקבל מראה קלאסי ולשלב אותם בכל מקום, החל מעיצוב בתים פרטיים, משרדים, אולמות תצוגה, מרכזי תרבות, מסעדות, חנויות ועוד.

מראה אסתטי – לזכוכית האקרילית יש מראה אסתטי מיוחד, ולכן היא תתאים לחללים המעוצבים בקפידה, בהם מעוניינים להכניס שיק לחלל. כמובן שתוכלו למצוא את הזכוכית האקרילית במגוון צבעים כמו שחור, לבן, חלבי או צבעוני.

כל כך קל לרכוש מדפים מעוצבים

יוגל מציעה ללקוחות מגוון רחב של מוצרים העשויים מזכוכית אקרילית, ובניהם גם מדפים מעוצבים מזכוכית המתאימים לעיצובים אדריכליים. באפשרותכם לרכוש מדפים לפי מידות סטנדרטיות כאן באתר, או להזמין מדפים מעוצבים לפי המידה הרצויה ולקבלם עד לפתח ביתכם.

להזמנת מדפים מעוצבים לפי מידה >

bottom of page