top of page

רוצים לשמור על השולחן\רהיט כדי שישאר תמיד חדש?

משטח הגנה לשולחן עשוי פרספקס שקוף הוא הפתרון האולטימטיבי!

יתרונות משטח הפרספקס:

1 שקוף לחלוטין-אינו פוגם במראהו ואף משדרג את מראה השולחן.

2 בניגוד לזכוכית הפרספקס עמיד יותר נגד שברים וגם אינו מסוכן במידה ונשבר.

3 מהווה שכבת הגנה מפני מכות וחומרי נקיון שפוגעים בשולחן\רהיט.

משטח הגנה פרספקס לשולחן

 

 

מהו משטח הגנה פרספקס לשולחן?

פרספקס לשולחן הוא למעשה משטח הגנה לשולחן דק יחסית, אבל מגן על השולחן מפני שריטות, מכות, סימני עט וצבעים, כתמי אוכל ושמן ובכלל כל מה שיכול לפגוע בשולחן. המשטח מגיע לפי מידה, כך שניתן לבחור את המידה המדויקת של השולחן, וכך הוא אינו פוגע בעיצוב של השולחן, אלא רק מגן עליו.

 

מדוע לרכוש משטח הגנה פרספקס לשולחן?

אתם מכירים את זה שפתאום נשפך קפה על השולחן, ופתאום נוצר כתם, או שבכלל הילדים החליטו לצאת מגבולות הדף ולקשקש בטוש על השולחן היקר שרכשתם לא מזמן. כן זה מבאס ממש, במיוחד אם השקעתם אלפי שקלים על הריהוט, אבל הבשורה הטובה היא שיש לכל זה פתרון מעולה. הכירו את משטח הגנה פרספקס לשולחן שפותר לכם את כל הדילמות.

מהו הייחודיות של חומר פרספקס?

חומר פרספקס נחשב לאחד החומרים הפופולריים בתחום התעשייתי והזהים ביותר לחומר זכוכית, רק הוא נחשב לעמיד יותר, בטיחותי יותר (ללא קצוות חדים) ועוד שלל יתרונות נוספים שהופכים אותו לפופולרי במגוון רחב של תחומים בתעשייה. פרספקס מיוצר מנפט, כלומר לייצור ק"ג אחד של פרספקס דרוש 2 ק"ג נפט והיא שיטה שפותחה עוד בתחילת המאה הקודמת, אך בשנים האחרונות הפכה לנפוצה מאוד, במיוחד בתחום מחיצות פרספקס ומשטחי הגנה לשולחן.

משטח הגנה לשולחן העשוי מפרספקס מתאפיין בעיקר בשקיפות גבוהה, כיוון שפרספקס הוא למעשה זכוכית אקרילית בעלת שקיפות גבוהה בהשוואה לזכוכית רגילה, ממש כך! ואגב גם בהשוואה לחומרי פולימרים אחרים. משטחי פרספקס יכולים להעביר יותר מ-90% מהאור הנראה, ולכן כאשר משתמשים בהם לצורך משטח הגנה פרספקס לשולחן, ניתן לראות בשקיפות את השולחן והוא אינו פוגע עיצובית בשולחן כלל וכלל ואף משדרג את הנראות שלו בעשרות מונים.

יתרון הצפיפות של משטח פרספקס לשולחן

בנוסף לכל היתרונות שציינו ממש כאן, משטח פרספקס לשולחן ידוע בצפיפות נמוכה מאוד, דבר המשפיע על הנראות שלו. כמו כן, הוא בעל משקל  סגולי נמוך יותר משל זכוכית, ולכן ניתן לרכוש את המשטח ופשוט לשים על השולחן והוא לא זז בכלל. כמובן שהמרקם שלו מזכיר מאוד זכוכית, ולכן קל מאוד לנקות אותו עם מטלית כותנה עם מעט מים וסבון כלים והוא נראה חדש בכל פעם מחדש, דבר שמאוד חשוב למראה האסתטי של השולחן בבית או במשרד.

האם משטח מגן פרספקס מתאים לכל סוגי השולחנות?

משטח פרספקס לשולחן מתאים לכל סוגי השולחנות, החל משולחנות משרדיים המשמשים את העובדים ביום יום וכך למעשה שומרים עליהם לאורך שנים. הוא מגן גם על שולחן האוכל בבית, על שולחן הקפה בסלון ואפילו מצוין לחיפוי שידות, מזנונים או כל ריהוט אחר בבית. אין ספק שהמשטח מגן מאוד על הרהיט, ולכן מומלץ מאוד כבר בעת רכישת רהיט חדש להזמין מגן, ממש כמו שאנו קונים מגן מסך לסלולר.

מגוון מידות לבחירה

חברת יוגל פרספקס היא החברה המובילה בישראל בייצור ושיווק משטחי הגנה לרהיטים מפרספקס, החברה מייצרת מאות משטחי מגן לרהיטים בכל חודש. בנוסף, מייבאת מגרמניה באופן בלעדי בישראל  משטחי מגן מפרספקס עמיד בשריטות מחברת פלקסיגלאס העולמית, מדובר במוצר פרימיום ייחודי מאוד וניתן לקבל עליו פרטים ולרוכשו אצלינו רק בטלפון. כאן באתר יוגל תוכלו למצוא משטח הגנה פרספקס לשולחן בכל מידה רצויה, ולכן תוכלו להזמין אונליין מבין המידות הסטנדרטיות המופיעות באתר או להזמין משטח לפי מידה בהזמנה אישית .

להזמנת משטח מגן מפרספקס לשולחן לפי מידה >

רוצים להתייעץ? צלצלו 0522239022

bottom of page